وزیر نیرو همزمان با هفته دولت، از ساعت ۱۴ امروز به صورت مجازی به سوالات و مشکلات مردم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان، وزیر نیرو امروز (چهارشنبه ۵ شهریورماه) با حضور در شبکه ویدیویی به سوالات و مشکلات مردم پاسخ می‌دهد. این دیدار به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود و هم‌اکنون این مراسم در حال برگزاری است.

در این دیدار که به صورت اینترنتی در حال انجام است، وزیر نیرو دستور به رفع مشکلات بیان شده توسط مردم را داد.

اردکانیان در این دیدار زنده بیان کرد: در حال حاضر ما جز کشور‌هایی هستیم که دولت یارانه قابل ملاحظه‌ای در بخش انرژی پرداخت می‌کند.

او افزود: آنچه که امروز من در منزل خود به عنوان بهای برق پرداخت می‌کنم خیلی کمتر از انرژی مصرف شده است.

وزیر نیرو تصریح کرد: تعرفه آب به دستور هیات وزیران تعیین می شود و ماهم طبق این مصوبه عمل می‌کنیم.

 وزیر نیرو اظهار کرد: ما هرساله با آغاز هفته دولت در کنار مردم هستیم تا از این طریق مردم با افتتاح طرح‌ها آشنا شوند و توفیق این بوده که در سفر‌های استانی دیدار‌های مستقیم با مردم داشتیه ام تا در جریان در خواست‌ها و مشکلاتی که شرکت‌های وزارت نیرو دارند قرار بگیریم.

او ادامه داد: امسال هم با توجه به شیوع ویروس کرونا از طریق دیدار‌های مستقیم با مردم محروم در ارتباط بودیم و این برنامه را از طریق مجازی برگزار کردیم و از چندی قبل هم این موضوع را اعلام کردیم. امروز خوشبختانه توفیق پیدا کردیم که در کنار مردم و از طریق تماس‌های مجازی به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

وزیر نفت تصریح کرد: در این نشست مجازی موضوعاتی  مطرح شد و برخی از مشکلات مردم در خصوص انشعابات برق، تامین آب روستایی و غیره بود که ما به تمامی همکاران مربوطه اعلام کردیم که در یک فاصله زمانی مناسبی موضوعات را به نتیجه برسانند.

اردکانیان افزود: خوشبختانه برخی از مشکلات هم از آغاز طرح مطلب که در خصوص دیدار مجازی بود تا به امروز برطرف شد و گزارش آن به بنده ابلاغ شد.

او بیان کرد: امیدوار هستیم تمامی همکاران وزارت نیرو در سطوح مختلف بتوانند این برنامه‌ها را تکرار کنند. در گذشته این دیدار‌ها مردمی بود و باید از چند روز قبل وقت برای دیدار گرفته می‌شد، ولی امروز به برکت این فناوری مجازی با صرف وقت بسیار کم و بهینه حداکثر تماس را داشتیم.

گفتنی است، در این دیدار به مشکل ۳۰ نفر به صورت مجازی پاسخ داده شد.

وزارت نیرو در دو هفته اخیر طی یک فراخوان، از عموم مردم دعوت کرد با ارسال سوالات و مشکلات خود در زمینه آب و برق به صورت فایل ویدئویی، در رویداد مجازی دیدار با وزیر نیرو حضور یافته و پاسخ خود را از وزیر دریافت کنند. به همین منظور، وزیر نیرو امروز با حضور در پخش زنده شبکه ویدئویی به سوالات دریافت شده از سوی مردم به‌صورت آنلاین پاسخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار