بخشدار بخش مرکزی شهرستان هشترود گفت: از سال گذشته تا نیمه اول امسال بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های بخش مرکزی اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، زارعی بخشدار  بخش مرکزی شهرستان هشترود گفت: برای توسعه روستا‌های هشترود پروژه سنگفرش روستای بیک کندی، ساماندهی پارک تارقلی، اجرای جدول گذاری در ۱۱ روستا، و آسفالت چندین روستا در دست اجراست.

او افزود: بیش از یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در پروژه‌های اجرایی روستا‌های بخش مرکزی هشترود برای آسفالت کاری، جدول گذاری، ساماندهی پارک چندین روستا و اجرای سنگ فرش هزینه شده است.

او گفت: اجرای دیوار حائل و احداث کانال سنگی، ساماندهی معابر، زیر سازی معابر، جابه‌جایی تیر‌های چراغ برق، اجرای پل و دال بتنی، لایروبی رودخانه‌ها و نصب تابلو‌های راهنمایی در راه ۴۸ روستا از سایر کار‌هایی است که بخشداری بخش مرکزی در روستا‌های هشترود انجام داده است.

زارعی، از صدور ۲۶۴ پروانه ساخت از سال گذشته تاکنون در روستا‌های بخش مرکزی خبر داد و گفت: توسعه پورت‌های ADSL در پنج روستا و نصب و راه اندازی سایت‌های BTS در دو روستا انجام شده و ساکنان این روستا‌ها می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.