دادستان کرمانشاه با اشاره به نقش بارز حقوق دانان بسیجی و فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان در استان گفت : حقوقدانان بسیجی از حیث تعهد و تخصص و در بین مردم بودن می‌توانند کمک کار دادسرای عمومی باشند .

حقوقدانان بسیجی کمک کار دادسرای عمومی هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین گفت : رسالت بسیج خدمت به مردم است، لذا سازمان بسیج حقوقدانان به طور ویژه در عرصه خدمتگزاری به مردم جهت رفع مشکلات حقوقی و قضائی ورود پیدا کرده است که در کنار دستگاه قضائی در جهت جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد نقش‌آفرین باشد.

او به نقش حقوق دانان بسیجی در مطالبه‌گری حقوق عامه اشاره و گفت : تعامل و همکاری با دستگاه قضائی استان به ویژه در دوره مدیریت جدید دستگاه قضائی آغاز شده و امروز به صورت منسجم و هماهنگ حقوقدانان بسیجی درکنار دادستانی و مقامات قضائی دادسرا در جهت مطالبه گری حقوق عامه نقش‌آفرین خواهند بود.

بهرامی پور افزود: بخشی از برنامه‌های آموزش همگانی حقوق در بسیج حقوقدانان به مباحث حقوقی بر اساس فراوانی پرونده‌های کیفری دادسرای عمومی و انقلاب به منظور کاهش ورودی پرونده‌های کیفری خواهد بود.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان از آمادگی کامل سازمان بسیج حقوق دانان استان برای هرگونه همکاری تخصصی با دادستانی خبر داد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد هیئت‌های اندیشه ورزی در بسیج گفت: رئیس قوه قضائیه در سخنان متعددی انتظاراتی از سازمان بسیج حقوقدانان مطرح کرد که انشاالله در استان اجرایی خواهد شد.

شهرام کرمی با اشاره به نقش بارز حقوق دانان بسیجی و فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان در استان گفت: حقوقدانان بسیجی از حیث تعهد و تخصص و در بین مردم بودن می‌توانند کمک کار دادسرای عمومی باشند و ما از خدمات این سازمان تشکر می‌کنیم.

دادستان کرمانشاه به هنجارشکنان و اراذل و اوباش هشدار داد که اجازه ناامنی را به آنان نمی‌دهیم و تقاضای اعمال مجازات دادستان برای چنین افرادی محاربه و افساد فی الارض خواهد بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.