معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۵۷ طرح ورزشی همزمان با هفته دولت در کشور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۵۷ طرح ورزشی همزمان با هفته دولت در کشور به بهره برداری رسیده است.

 جمشید تقی زاده عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در روستا‌های بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: در دولت تدبیر و امید تعداد مکان‌های ورزشی از ۲۲ هزار و ۵۰۰ مکان به ۶۱ هزار مکان ورزشی افزایش یافته است.

او اضافه کرد: افزایش مکان‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های بزرگ این دولت است که در این راستا مجلس کمک‌های ویژه‌ای به بدنه ورزش کرده است.

معاون پارلمانی حقوقی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: همچنین تلاش می‌شود تا پروژه‌های نیمه کاره بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسد.

تقی زاده اظهار کرد: مقدمات واگذاری باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال انجام شده و طی ۲ ماه آینده این دو باشگاه بزرگ به مردم و بخش خصوصی از طریق بورس واگذار می‌شود.

او گفت: امروز در استان لرستان تجهیز ۳۰ مکان ورزشی در ۳۰ روستا انجام شد که تجهیزات در اختیار این مکان‌ها برای استفاده عموم قرار گرفت.

معاون پارلمانی حقوقی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی در الشتر و افتتاح سه چمن مصنوعی در بروجرد از دیگر برنامه‌هایی بود که در سفر به استان صورت گرفت.

تقی زاده با اشاره به افزایش اعتبارات در بخش ورزش افزود: طی سه هفته آینده لایحه شرح وظایف ورزش و جوانان در صحن مطرح می‌شود و بعد از سالها، ورزش و جوانان دارای شرح وظایف می‌شود که یکی از بزرگترین دستاوردهاست و امیدواریم بودجه به گونه‌ای باشد که اعتبارات بیشتری برای ورزش در نظر گرفته شود که در این راستا برای استان لرستان هم اعتبارات خوبی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.