۵۵ طرح گازرسانی، عمران شهری و روستایی، آب و فاضلاب، کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت هفته دولت در سنقروکلیایی افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح ۵۵ طرح گازرسانی، عمران شهری و روستایی در سنقروکلیاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ۵۵ طرح در حوزه‌های مختلف با اعتبار بالغ بر ۴۱۴ میلیارد ریال در سنقروکلیایی افتتاح و کلنگ زنی شد.

غلامرضا مرتضوی در آئین بهره برداری از این طرح‌ها گفت : گازرسانی به روستا‌های بخش کلیایی از طرح‌هایی بود که با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و ۲۵ روستای این بخش از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

او گفت : بهره برداری از این پروژه، ضریب نفوذ شهرستان را در حوزه گازرسانی به ۹۸ درصد افزایش داد که امیدواریم در آینده نزدیک با تکمیل روستا‌های باقیمانده تمامی روستا‌های شهرستان از این نعمت برخوردار شوند.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمران شهری از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان بود.

او ادامه داد: این طرح‌ها شامل افتتاح پروژه آسفالت ورودی سنقر از سمت همدان با ۳۱ میلیارد ریال و آسفالت ورودی شهر سطر با ۱۵ میلیارد ریال و همچنین پروژه پارک بانوان، احداث پارک شهرک نیرو انتظامی، پارک شهرک شهرداری، پارک شهرک جانبازان، گلخانه شهرداری سنقر، پیاده روسازی، بهسازی معابر و ایجاد تاسیسات ناحیه کارگاهی جان احمد از پروژه‌های عمران شهری شهرداری سنقر بود که کلنگ زنی شد.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: از دیگر طرح‌ها اجرای خط انتقال فاضلاب شهر سنقر به تصفیه خانه این شهر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بود که عملیات اجرای آن شروع شد.

او افزود: طرح آبخیزداری منابع طبیعی در روستای خانقاه علیا و ۱۸ طرح عمران روستایی بخشداری کلیایی از دیگر پروژه‌هایی بود که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اجرا و افتتاح گردید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.