فرماندار شهرستان هرسین گفت : در هفت سال اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال در حوزه برق و اشتغال پایدار روستایی شهرستان هرسین هزینه شده است .

هزینه بیش از ۴۵۰ میلیارد ریالی در حوزه برق شهرستان هرسینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در مراسم افتتاح پروژه‌های حوزه برق این شهرستان از مسئولین خواست سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر را الگو و اسوه خود قرار دهند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری با خدمت رسانی مستمر و بی منت آتش به اختیار عمل کنند.

او گفت : در طول خدمات ۷ ساله دولت بیش از ۱۵ میلیارد تومان در حوزه برق شهرستان هرسین و در بخش‌های مختلف برق رسانی و توسعه شبکه برق هزینه شده است.

شاه آبادی افزود: مهاجرت معکوس گواه خدمات نظام و دولت در روستا‌های شهرستان هرسین است.

فرماندار هرسین ادامه داد: وجود زیرساخت‌های مطلوب راه، گازرسانی، توسعه خدمات بهداشتی درمانی، پل سازی، احداث کانال‌های آبرسانی، اعطای تسهیلات کم بهره اشتغالزایی و خدمات بیمه روستایی از جمله اقداماتی است که موجب مهاجرت معکوس در روستا‌های شهرستان هرسین شده است.

شاه آبادی ادامه داد: باید قدر خدمات نظام و دولت را بدانیم، در رژیم طاغوت مردم بخاطر کمبود دارو و یا اپیدمی بیماری‌های واگیر و یا در اثر کوچکترین بیماری جان خود را بخاطر کمبود دارو و نبود خدمات پزشکی درمانی از دست می‌دادند و حال به لطف نظام و دولت در دورافتاده‌ترین روستا‌ها خانه‌های بهداشت روستایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و روستاییان در کوتاه‌ترین مسافت‌ها به مراکز شهر‌های بزرگ دسترسی دارند.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: از مهمترین برنامه‌های دولت ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است و در همین راستا ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغالزایی به روستائیان در این شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان هرسین از خدمات جهادی مسئولین این شهرستان و قرارگاه سازندگی سپاه به منظور پل سازی در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان هرسین تقدیر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.