رئیس جمهور افغانستان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مردم افغانستان را نسبت به آینده شان ناامید بسازد بیان داشت: جنگ دشمن هیچگونه مشروعیتی ندارد و زیر هرگونه نام و پرچمی که باشد، هرگز به هدف نمی رسد.

 

جنگ دشمنان افغانستان هیچ مشروعیتی ندارد و تحت هر نام و پرچمی که باشد، هرگز به هدف نمی رسدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در نشستی با مسئولین نهادهای امنیتی و دفاعی این کشور تاکید کرد که جنگ دشمن هیچگونه مشروعیتی ندارد و زیر هر نام و پرچمی که باشد، هرگز به هدف نمی رسد.

بر اساس گزارش دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری افغانستان، اشرف غنی در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه نیروهای امنیتی و دفاعی ما از تجارب خوبی برای مقابله و دفع تهدیدات دشمن برخوردارند.

وی به نهادهای امنیتی و دفاعی در زمینه تامین امنیت شاهراه‌ها دستور داد که هرچه زودتر برنامه‌های منظم خود را برای امنیت شاهراه ها عملی کنند تا نتایج ملموس را در این قسمت داشته باشیم.

محمد اشرف غنی همچنین به مسئولین نهادهای امنیتی و دفاعی دستور داد که با مردم از نزدیک کار کنند و مشکلات آنان را حل نمایند و هماهنگی میان نهادهای ملکی و نظامی بیشتر گردد.

رئیس جمهور افغانستان گفت: در اینکه دشمنان افغانستان شکست خورده است تردیدی وجود ندارد، زیرا دشمنان افغانستان این توانایی را ندارند که در برابر نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی ما قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مردم افغانستان را نسبت به آینده شان ناامید بسازد بیان داشت: جنگ دشمن هیچگونه مشروعیتی ندارد و زیر هرگونه نام و پرچمی که باشد، هرگز به هدف نمی رسد.

رییس جمهور افغانستان تصریح کرد: خوشبختانه مردم و نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان از روحیه عالی برخوردارند و شکست تنها نصیب دشمنان افغانستان می باشد.

وی افزود: آینده افغانستان به مردم و نیروهای امنیتی و دفاعی تعلق دارد و نیروهای امنیتی و دفاعی ما با اراده، قوت و روحیه بالا از وطن و مردم خود دفاع می کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار