جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای بر پایبندی خود برای شکستن محاصره ظالمانه نوار غزه و پاسخ قاطع به صهیونیست‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر پایبندی این جنبش به منظور لغو محاصره نوار غزه، اعلام کرد: برای پاسخ به هر گونه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه آماده ایم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای بر پایبندی خود برای شکستن محاصره ظالمانه نوار غزه که همچنان نماد تداوم تجاوزگری و تروریسم رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد.

جهاد اسلامی به دشمن صهیونیست در خصوص ادامه تاخیر در اجرای شروط مربوط به پایان و شکستن محاصره غزه هشدار داد و اعلام کرد استمرار محاصره ظالمانه نوار غزه به انفجار منجر خواهد شد که مسئولیت کامل آن متوجه رژیم اشغالگر خواهد بود.

جهاد اسلامی این بیانیه را به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت فلسطین در نوار غزه در نبرد «البنیان المرصوص» در سال ۲۰۱۴ و اعلام برقراری آتش بس پس از پنجاه و یک روز استقامت و پایداری در برابر تجاوزات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه صادر کرد.

جهاد اسلامی در این بیانیه تاکید کرد مقاومت، با وجود اعمال تمام سیاست‌های فشار و محاصره، از سعی و تلاش خود برای توسعه و ارتقای توانمندی هایش دست نخواهد کشید، مقاومت ظرفیت هایش را تقویت می‌کند و به آماده سازی و تجهیز خود ادامه می‌دهد و سلاح و قدرت را هرگز کنار نخواهد گذاشت و همیشه برای پاسخ دادن به هر گونه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارد.

در این بیانیه آمده است: مردم ما با مقاومت جسورانه خود در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۱۴ و پس از اعلام آتش بس که با پایداری و ایستادگی بی نظیر به دست آمد، لحظه‌های باشکوه پیروزی و افتخار را پشت سر گذاشتند و اراده مردمی با حمایت از مقاومت مسیر خود را ترسیم کرد و در طول پنجاه و یک روز رویارویی با رژیم اشغالگر یکی از شگفت انگیز‌ترین نمونه‌های عزم و اراده مردمی را به نمایش گذشت؛ عزم و اراده‌ای که ذلت و تحقیر را نمی‌پذیرد.

جنبش جهاد اسلامی افزود: با وجود همه تجاوزات و جنایت‌های گسترده‌ای که دشمن صهیونیست جنایتکار مرتکب شده است با این حال گردان‌های قدس، گردان‌های قسام و تمام بازو‌ها و گردان‌های مقاومت همچنان با تمام قوا دشمن را هدف قرار دادند تا همه اهداف و برنامه هایش از بین برود و غرور آن در برابر پایداری، مقاومت و صبر و ایستادگی ملت بزرگوار فلسطین شکسته شود.

جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود تاکید کرد ملت فلسطین در طول جنگ پنجاه و یک روزه فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند و حتی برای یک لحظه تسلیم دشمن نشدند. ملت به همراه مقاومت معادلات بازدارندگی جدیدی را تثبیت کرد و قهرمانی‌هایی را ثبت کرد که در حافظه ملی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار