حجت الاسلام فریادی گفت: حرکت در خط امام حسین (ع) فقط از طریق پیروی از اندیشه ولایت فقیه امکان پذیر است و ولایتمداری انسان را از گرداب و منجلاب حیات مادی نجات می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمد حسن فریادی امام جمعه شهرستان سیروان ضمن اشاره به حادثه کربلا گفت: قیام امام حسین (ع) برای رضای خدا صورت گرفت و کاری که از سر خلوص نیت انجام گیرد ماندگار می‌شود.

او  افزود: در تبیین رمز ماندگاری کربلا علاوه بر عامل اخلاص ، حادثه فرهنگی وجود داشت و فرهنگ نمی‌میرد چون زمان و مکان در فرسوده کردن موضوع فرهنگی عاجز است.

امام جمعه شهرستان سیروان اظهار کرد: حرکت در خط امام حسین (ع)  فقط از طریق پیروی از اندیشه ولایت فقیه می‌گذرد و ولایتمداری انسان را از گرداب و منجلاب حیات مادی نجات میدهد و به چشمه نور لایزال الهی وصل می کند.

او بیان کرد: قبل از هر چیز باید بدانیم که نهضت عاشورای حسینی ، بالاترین و کارآمدترین دستگاه انسان سازی است ، هرچند خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان کشتی نجات بشریت مطرح هستند و مهم‌ترین اثر دستگاه عظیم حسینی همین است که زمینه و بستر لازم برای سعادتمندی انسان در ابعاد فردی و اجتماعی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: ماه محرم ، محرم 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.