درمراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی سه زمین چمن طبیعی، مصنوعی و زیرسازی پیست تارتان الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،روز پنجشنبه در مراسمی به مناسبت هفته دولت با حضور سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، گودرز امیری معاون عمرانی استانداری لرستان ودیگر مسئولین شهرستانی ۴ پروژه عمرانی – ورزشی در شهرستان الیگودرز به بهره برداری رسید.

در این مراسم سه زمین چمن مصنوعی، طبیعی وهمچنین زیرسازی پیست تارتان الیگودرز در مجموعه ورزشی شهید ارسلان گودرزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در حاسیه این مراسم گفت: زمین فوتبال چمن طبیعی شهید محمد جعفرعابدینی در مجموعه ورزشی شهید ارسلان گودرزی در مساحتی به اندازه ۱۰ هزار مترمربع مورد بازسازی قرار گرفت.

سید علی کریمی منبع اعتبار این طرح ورزشی را منابع استانی عنوان کرد و افزود: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

او با اشاره به افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی نیز تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی شماره ۱ در مساحتی به اندازه ۱۰۰۰ متر مربع احداث و اعتباری به اندازه ۵۰۰ میلیون تومان از منابع ملی برای تکمیل آن هزینه شده است.

کریمی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شماره ۲ نیز در مساحتی ۴۶۰۰ متر مربع احداث شده و از منابع ملی اعتباری به اندازه ۲۵ میلیون تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در خصوص زیرسازی پیست تارتان این مجموعه نیز گفت: پیست تارتان مجموعه شهید ارسلان گودرزی در مساحت ۳۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از منابع استانی وملی احداث شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.