رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان بابیان اینکه حرکت دسته ها و عزاداری در فضای بسته مساجد زنجان ممنوع می باشد گفت:هيات امنای مساجد زنجان ملزم به رعايت دستور العمل های بهداشتی هستند.

فاتحی نژاد رییس اوقاف زنجان محمد تقی فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با بیان اینکه حفظ شعائر دینی و مذهبی برای ما اهمییت ویژه‌ دارد، ولی به دلیل مشکلات ناشی از انتشار ویروس کرونا در منطقه برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته اماکن مقدسه اسلامی اعم از مساجد، حسینیه‌ها، زینبیه‌ها، تکایا و امامزادگان ع در مناطق شهری و روستایی ممنوع بوده و هیات امنای اماکن مذهبی می بایست نسبت به سلامتی شهروندان توجه جدی داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان افزود: برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز  مساجد و یا در امامزادگان ع با زدن ماسک و رعایت  دستور العمل های بهداشتی به ویژه حفظ و رعایت فاصله اجتماعی مجاز است.

 فاتحی نژاد در ادامه صحبت‌های خود با قدر دانی از کلیه هیات امنای اماکن مذهبی چه در مناطق شهر و روستایی به لحاظ رعایت دستور العمل های بهداشتی گفت: هیات امنای مساجد از پذیرش دسته‌های عزاداری و دعوت از آن‌ها به اماکن متبرکه‌ که فضای آن‌ها بسته هست کاملا خودداری نمایند.

فاتحی نژاد افزود: از ابتدای امسال تاکنون به ۱۰ نفر از هیات امنایی که دستور العمل های بهداشتی بهداشتی را رعایت نکرده اند تذکر داده شده و از آنان خواست توجه بیشتری در زمینه‌ی رعایت دستور العمل های بهداشتی داشته باشند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.