نهبندان، قطب اول شتر کشور می‌شود

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: با ورود ستاد اجرایی حضرت امام (ره) به طرح هاب شتر، نهبندان به قطب شتر کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش شوسف با اشاره به ظرفیت‌های نهبندان در زمینه پرورش شتر گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که طی بازه زمانی سه ساله، نهبندان را به قطب اول شتر کشور تبدیل کنیم.

او بیان کرد: با توجه به راه اندازی میدان دام در نهبندان و اخذ مجوز واردات شتر و قرنطینه آن‌ها در حیدرآباد، این شهرستان باید به بازار اصلی منطقه‌ای فروش شتر نیز تبدیل شود.

مردم نباید دغدغه ارتباط با مدیران را داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه تاکید کرد: بخشداران و فرمانداران، حلقه اتصال مردم با مدیران استانی هستند، پس باید همیشه و در هر شرایطی در دسترس مردم باشند.

معتمدیان در کنار مردم بودن را از اولویت‌های کار مدیران برشمرد و گفت: مهمترین تکلیف فرمانداران و بخشداران پیگیری مسایل و مشکلات مردم است.

او تاکید کرد: مدیران با حضور در جمع مردم، اجازه ندهند مشکلات در روستا‌ها باقی بمانند.


بیشتر بخوانید

استاندار خراسان جنوبی تقویت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را از برنامه‌های استان برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بخشداری‌ها اقداماتی صورت گرفته است و به زودی این موضوع محقق خواهد شد.

معتمدیان در ادامه از برنامه‌های توسعه‌ای در دست اقدام در استان گفت و تأکید کرد: نصب و راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، ساخت مسکن شهری و روستایی، ایجاد سه هزار شغل در زمینه صنایع دستی، احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای و طرح هاب منطقه‌ای شتر، همه بر اساس ظرفیت‌های ارزنده استان طراحی و اجرا شده و نقش بسزایی در مدیریت مهاجرت معکوس و ماندگاری جمعیت در مناطق روستایی داشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار