مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه تأمین زیرساخت‌های نوار مرزی ماهیرود با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از اولویت‌های ما در خراسان جنوبی، تقویت جایگاه مرز ماهیرود است.

او افزود: در مرحله اول در جهت توسعه زیرساخت‌ها قدم برداشتیم و تامین آب، برق و چهار خطه نمودن محور سربیشه-درح-ماهیرود از اولویت هاست که در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گفته وی؛ برای اجرای پروژه دوبانده سازی این محور، مناقصه خوبی برگزار شده و پروژه تعیین تکلیف شده است و قطعاً شاهد توسعه مرز ماهیرود خواهیم بود

استاندار با اشاره جایگاه ممتاز مرز ماهیرود خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیتی که منطقه برای دسترسی به شعاع‌های تجاری دارد اقدامات زیرساختی باعث توسعه ترانزیت و مبادلات تجاری خواهد داشت.

معتمدیان گفت: با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی و مرزبانی که تلاش شبانه روزی دارند، امیدواریم با اقدامات مختلف انجام شده و با تکمیل حوزه‌های زیرساختی شاهد ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز ماهیرود باشیم.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از صحبت هایش در زمینه تأمین برق بازارچه گفت و اظهار داشت: در زمینه تأمین برق روستا‌ها در سطح کشور وضعیت خوبی داریم و همه روستا‌های بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند و امروز نیز ۱۴۱ طرح برق‌رسانی در استان به بهره‌برداری رسید.

معتمدیان افزود: تلاش می‌کنیم با همت شرکت برق، نیاز بقیه آبادی‌هایی که در تأمین برق دچار مشکل هستند را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.