نظری عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال گفت: دلیل سفر سعادتمند به ایتالیا، مذاکره با مربی ایتالیایی برای کاهش بدهی‌های باشگاه بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره استعفای فرهاد مجیدی از هدایت این تیم اظهار داشت: از مجیدی به عنوان یک استقلالی متعصب خواستم همچنان این یک هفته را هم کنار تیم بماند تا در فینال جام حذفی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او افزود: ما تابع قوانین کشورمان هستیم و اگر در قوانین، جذب مربی خارجی ممنوع باشد، از آن پیروی خواهیم کرد. ما دیشب یک جلسه مجازی با سایر اعضای هیئت مدیره برگزار کردیم و قرار شد فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باقی بماند. ما از مجیدی انتظار یک رفتار حرفه‌ای را داریم نه اینکه در فضای مجازی استعفا دهد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص سفر سعادتمند به ایتالیا، بیان کرد: در مورد شکایتی که استراماچونی از باشگاه استقلال کرده بود این سفر انجام شد تا بدهی‌های باشگاه استقلال به مربی ایتالیایی کاهش پیدا کند.

او در مورد اینکه آیا در ایتالیا با استراماچونی برای سرمربیگری استقلال مذاکراتی انجام گرفته یا خیر، گفت: ما هنوز در این رابطه با مدیرعامل باشگاه صحبت نکرده ایم. ما باید فقط به فینال جام حذفی فکر کنیم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار