بستری شدن ۵۰ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت ۹ البرزی براثر کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۵۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ از دیروز تا امروز ۸ شهریورماه در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳۶۴ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک به کرونا مراجعه کرده اند که ۵۰ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند، گفت: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزار و ۱۸۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۶۳۶ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

او با بیان این‌که در حال حاضر تعداد ۳۹۱ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۴۷ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

فتحی با اشاره به این‌که تعداد ۸۹ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۸ نفر رسیده‌است.

او افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۳۴ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۸۴۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.