سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۵۵ بیمار با علائم کووید ۱۹از دیروز تا امروز در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری شدن ۵۵ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت ۸ البرزی براثر کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزارو ۱۲۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۴۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

 فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۰۵ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۴۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۰۵ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۵۵ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

 فتحی با اشاره به این که تعداد ۹۲ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند  افزود: تعداد بیماران بستری شده‌ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۷ نفر رسیده است.

او گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۲۵ نفر رسیده است.

 فتحی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۷۸۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.