آخرین روز از تمرینات تیم ملی فوتسال امروز در سالن مرکز ملی فوتبال برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به کار‌های تاکتیکی پرداختند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین و آخرین روز از مرحله چهارم تمرینات تیم ملی فوتسال امروز در سالن مرکز ملی فوتبال با حضور تمامی بازیکنان اصلی و لژیونر برگزار شد و بازیکنان زیر نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداختند.

ملی پوشان کشورمان ابتدا قرار بود شهریور ماه در تورنمنت ۴ جانبه کیش، شرکت کنند اما به دلیل مبتلا شدن چند نفر از بازیکنان تیم ملی کویت به ویروس کرونا مسئولان فوتسال این کشور تصمیم گرفتند قید سفر به ایران را زده و در این تورنمنت شرکت نکنند. به همین منظور مرحله چهارم تمرینات تیم ملی بیشتر در جهت آماده نگه داشتن بازیکنان از نظر شرایط بدنی و هماهنگ ساختن آن ها برای حضور در مسابقات آینده است.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا آماده می کند که از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه قرار است برگزار شود و ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها با تیم های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار