هواداران تیم‌های فوتبال اسکاتلند می‌توانند از هفته آخر شهریور در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که هواداران مسابقات راگبی در اسکاتلند روز گذشته (جمعه) اجازه یافتند با حضور در ورزشگاه بازی تیم‌های ادینبور و گلاسکو وریرز را از نزدیک تماشا کنند، هواداران فوتبال نیز اجازه خواهند یافت روز ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) در طرحی آزمایشی برای تماشای سه مسابقه در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

روز گذشته حدود ۷۰۰ تماشاگر تیم راگبی ادینبور اجازه یافتند دیدار تیم خود را برابر گلاسکو از نزدیک تماشا کنند، پس از تعطیلات کرونایی مسابقات ورزشی در اواسط ماه مارس این اولین رویداد ورزشی اسکاتلند بود که در مقابل دیدگان تماشاگران برگزار شد.

حالا طبق اعلام گروه "واکنش مشترک " فدراسیون فوتبال اسکاتلند، وزیر ورزش این کشور تایید کرده است که سه مسابقه در لیگ برتر روز ۱۲ سپتامبر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسکاتلند آمده است: "این طرح به صورت آزمایشی است و چنانچه با موفقیت پشت سر گذاشته شود، در هفته‌های آینده شاهد بازگشت تعداد بیشتری از هواداران به ورزشگاه‌ها خواهیم بود. گروه واکنش مشترک فدراسیون فوتبال هفته آینده با همکاری باشگاه‌های لیگ برتر اسکاتلند و دولت، جزئیات کار را نهایی خواهند کرد."

پیش از این سلتیک درخواست کرده بود که در دیدار خارج از خانه اش برابر"راس کانتی" از حضور تماشاگرانش بهره ببرد، اما فدراسیون فوتبال اسکاتلند این درخواست را نپذیرفت.

در دیدار راگبی تماشاگران با فاصله ۲ متری از هم روی صندلی‌ها نشسته بودند. از آن‌ها خواسته شده بود حتما ماسک داشته باشند و از تماس رو در رو با افرادی غیر از  اعضای خانواده خود پرهیز کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار