موسوی منش گفت: سازمان زیباسازی سوگواره بیرق را ویژه فضاسازی ایام محرم و صفر در شهر قم برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم، سید محمد موسوی منش، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: سوگواره بیرق در ایام محرم و صفر امسال با نگاهی به شیوه‌های سیاهپوشی در شهر برگزار می‌شود.

او افزود: این سوگواره به آیین سیاهپوشی در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، منازل، محلات، مغازه‌ها و … می‌پردازد تا زیباترین شیوه‌های سیاهپوشی انتخاب شده و به افراد برگزیده جوایزی اهدا شود.

به گفته موسوی منش، جوایز این سوگواره کمک هزینه خرید پرچم و کتیبه عزاداری است که به برگزیده اول ۱۰ میلیون ریال، به برگزیده دوم هفت میلیون ریال و به برگزیده سوم چهار میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند تصاویر خود از سیاه پوشی مساجد، حسینیه ها، تکایا، منازل، محلات، مغازه‌ها و … را تا آخر مهرماه امسال به نشانی بلوار شهید دل آذر، کوچه ناصردیوان، جنب بوستان ناصر دیوان، سازمان زیباسازی شهرداری قم ارسال کنند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: روش دیگر شرکت در این مسابقه ارسال تصاویر سیاه پوشی به صفحه اینستاگرام سازمان زیباسازی شهرداری قم با ذکر نام  و مکان هیئت و تاریخ برگزاری است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار