آیت الله نوری همدانی بر رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: این وظیفه مدیران است که به معیشت و زندگی مردم سر و سامانی دهند.

 آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس و مدیران کل کمیته امداد کشور رسیدگی به مشکلات مردم و آباد کردن کشور را از وظایف مهم مدیران بر اساس تعالیم و توصیه‌های امام علی (ع) در نهج البلاغه عنوان کرد و گفت: نامه ۵۳ امام علی (ع) در نهج‌البلاغه نامه‌ای مهم و الگو و سرمشق برای مسلمانان و به خصوص مدیران محسوب می‌شود.

آیت الله نوری همدانی گفت: خدمت کردن به مردم و ارتقای رضایتمندی آنان از مهمترین وظایف مدیران است و باید مشکلات مردم را رفع کرد.

این مرجع معظم تقلید افزود: خدمت کردن به مردم باید به دور از تبعیض صورت گیرد و مدیران باید برای رفع مشکلات آنان همت نمایند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: مردم مهمترین رکن در بحث اداره کشور هستند و خدمت به مردم امانتی است که بر عهده مدیران کشور است، زیرا مردم هستند که در سختی ها، مشکلات به داد کشور می‌رسند.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این دیدار با اشاره به افزایش سه برابر مستمری بگیران مددجویان کمیته امداد گفت: توانمندسازی مددجویان در صدر اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد.

او افزود: با توانمند سازی، از حالت حمایت مدد جویان عبور کردیم و وارد حوزه توانمند سازی شده ایم و چرخه اشتغال زایی را در کشور ایجاد کرده ایم.

بختیاری بیان کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار نفر با توانمندسازی از پوشش کمیته امداد خارج شده اند، اما حمایت‌ها و پشتیبانی‌های کمیته امداد از آنان ادامه می‌یابد.

او در خصوص تامین مسکن مددجویان گفت: در زمینه تامین مسکن ۸۰ هزار واحد مسکونی در ۳۳ ماه گذشته با همکاری دولت سیزدهم در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار