مسئول هماهنگی برنامه‌های مصلای اردبیل از برگزاری نماز ظهر عاشورا در محل شهیدگاه، مسجد هاشمیه، امامزاده نیار و امامزاده سید صدرالدین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حامد علامتی، مسئول هماهنگی برنامه‌های مصلای اردبیل گفت: امروز یکشنبه که مقارن است با عاشورای حسینی، نماز ظهر عاشورا به صورت رسمی در محل شهیدگاه اردبیل به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اقامه می‌شود.

او افزود: در مساجد پیرامون مثل مسجد هاشمیه، امامزاده سید عبدالعزیز (ع) نیار و امامزاده سید صدرالدین اردبیل نیز نماز ظهر عاشورا اقامه خواهد شد.

مسئول هماهنگی برنامه‌های مصلای اردبیل تصریح کرد: از نمازگزاران گرامی خواستاریم به دلیل برنامه ریزی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی زودتر از زمان مقرر در محل اقامه نماز حاضر شوند تا تمهیدات لازم انجام شود.

علامتی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل اقامه نماز برنامه ریزی و تدارک دیده شده، اما نمازگزاران حتماً باید به همراه خود مهر، سجاده و ماسک داشته باشند.

او از برگزاری برنامه مذهبی و مداحی در بین الصلاتین نماز ظهر عاشورا خبر داد و گفت: طی روز گذشته حجت الاسلام محمد قمی رئیس تبلیغات اسلامی کشور که سخنران تجمع بزرگ اردبیلیان در تاسوعای حسینی بود از رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عزاداران قدردانی کرده و رضایت کامل داشتند و ما نیز به نوبه خود از تمامی مردم که به صورت باشکوه در این مراسم حضور یافتند کمال قدردانی و تشکر را داریم چرا که تبلور شور و شعور حسینی را در عزاداری‌ها به وضوح شاهد بودیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.