رئیس پایگاه انتقال خون آبادان گفت: عزاداران حسینی همزمان با شب تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان اقدام به ادای نذرخون کردند.

نذر خون همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی / نیاز مبرم به همه گروه های خونیسحر مقبلی رئیس پایگاه انتقال خون آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با توجه به نیاز مبرم این پایگاه به همه گروه های خونی گفت: غیر از بیماران دیالیزی، هموفیلی و تالاسمی، بیماران گروه های حساس و اتاق های عمل، بیماران کرونایی نیز به این افراد اضافه شده اند.

او ادامه داد: اهدا کنندگان می توانند ضمن مراجعه به سایت نوبت دهی به آدرس nobatdehi.ibto.ir با دریافت نوبت طبق زمان دریافتی در مرکز حاضر شوند و بدون تاخیر اقدام به اهدای خون کنند.

رئیس پایگاه انتقال خون آبادان تصریح کرد: با افزایش بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان، بیماران بسیاری نیازمند دریافت واحدهای خونی هستند.

دکتر مقبلی گفت:پایگاه انتقال خون آبادان تامین کننده خون موردنیاز مراکز بیمارستانی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان است.

او افزود: علاقه‌مندان به اهدای خون، هنگام مراجعه به این پایگاه باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند.

  رئیس پایگاه انتقال خون آبادان گفت: بیماری کرونا از طریق اهدای خون منتقل نمی‌شود و علاوه بر آن پایگاه انتقال خون آبادان به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.