نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس تاکید کرد: با تمام توان تحقق مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در این منطقه به ویژه شهرستان دیر را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی که در دیر حضور یافته بود، بیان کرد: در این برهه زمانی که دشمنان بیرونی فشار‌های حداکثری بر ما وارد کرده‌اند تا عقب نشینی کنیم و زیر سلطه آن‌ها برویم، و از طرفی با شیوع ویروس کرونا رو به رو هستیم، همه ملت ایران در سطوح مختلف چنان در صحنه حضور پیدا کردند که در سرتاسر مملکت کسی احساس تنهایی نکرد و مردم ما از هر دو میدان سر افرازانه بیرون آمدند.

او افزود: ویروس کرونا امتحانی برای دنیا و کشور‌های مدعی مانند آمریکا بود که در این جریان با حرکت‌های غیراخلاقی خود چهره تاریخ را جریحه دار کردند.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان‌های کنگان،دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لبیک مردم به ندای رهبر معظم انقلاب نشان داد که جامعه ایران سبک زندگی دینی و اسلامی را پیشه خود قرار داده است و مشکلات مردم را‌ می‌بیند و به دنبال حل آن‌ها است.

احمدی با بیان اینکه درباره تحقق مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و پتروشیمی‌ها گام‌های مؤثری برداشته‌ایم، گفت: با تمام توان مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها را پیگیری می‌کنیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: در اختصاص مبلغی که به تازگی از وزیر نفت برای حوزه انتخابیه درخواست کرده‌ایم، به شهرستان دیر به صورت ویژه نگاه کرده‌ایم چرا که برخلاف سه شهرستان دیگر از عوارض آلایندگی، کمک‌های سفر رهبری و سایر موارد محروم بوده است.

او افزود: نزدیک به ۷۰ درصد از سه میلیارد تومان اعتباری که برای توسعه روستایی حوزه انتخابیه گرفته‌ایم، سهم روستا‌های شهرستان دیر است تا این محرومیت‌ها جبران شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی درباره عوارض آلایندگی هم توضیح داد: این موضوع را در کنار مسئولین شهرستان دیر، امام جمعه و نماینده استان در مجلس خبرگان از مراجع مختلف پیگیری کرده‌ایم و امیدواریم در این راهی که قدم برداشته‌ایم بتوانیم با تدبیر آنچه مدنظر ما است، محقق شود.

احمدی به جاده وفاق (جاده دیر-کنگان) هم اشاره کرد و گفت: دو پیمانکار اکنون در ساخت این جاده فعال هستند و پل آن هم به مناقصه رفته و پیمانکار مشخص شده است.

او بیان کرد: بخشی از جاده وفاق در دهه فجر و بخش دیگر آن تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.