جلوه های باشکوه کاروان بزرگ کمک های مومنانه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز زنجان منعکس شد .

 رزمایش کمک‌های مومنانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:هر سال هشتم محرم که به یوم العباس مشهور شده دسته بزرگ عزاداری حسینیه اعظم زنجان شاهد حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) از سرتاسر کشور است، ولی امسال به توجه به شرایط موجود و در لیبک به فرمایش مقام معظم رهبری این دسته بزرگ عزاداری برگزار نشد.
 
موسوی افزود:ولی دلدادگان حسینی برای گرامیداشت یوم العباس کاروان بزرگ و بی نظیر کمک‌های مومنانه را برنامه ریزی کرده و جلوه‌های عشق به اباعبدالله را در منظر دیگری به نمایش گذ اشتند.

او ادامه داد:این کاروان که پس از عزاداری تعداد محدودی از خادمین حسینیه اعظم در دانشگاه زنجان حرکت خود را به میدان جهاد زنجان آغاز کرد از طریق صداوسیمای استان به صورت زنده پوشش داده شد.

موسوی گفت:طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز زنجان، با استقرار واحد سیار تلویزیونی، واحد sng، لینک ماکروویو پرتابل، کوادکم و بهره گیری از یک فروند بالگرد، جلوه‌های باشکوه کاروان بزرگ کمک‌های مومنان منعکس شد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان  ادامه داد:این برنامه که از ساعت ۱۷ عصر تاسوعای حسینی آغاز شد و به مدت ۱۸۰ دقیقه از شبکه اشراق و دقایقی از آن نیز از شبکه‌های اول، سوم و قرآن سیما پخش شد.

او افزود:رادیو استانی زنجان نیز همرمان با شبکه اشراق این مراسم را به صورت زنده پوشش داد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان اضافه کرد:تصاویر باشکوه این رزمایش همزمان از طریق معاونت فضای مجازی در سایت وکانال‌های مرکز در فضای مجازی و همچنین در رادیو نما منتشر و به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است بیش از ۱۱۰ هزار بسته ارزاق با محوریت حسینیه اعظم، سپاه انصار المهدی (عج) استان و برخی نهاد‌های دولتی و غیردولتی استان زنجان، تهیه و به عنوان بزرگترین رزمایش کمک‌های مومنانه در لبیک به اوامر رهبر معظم انقلاب به دست نیازمندان خواهد رسید.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.