مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:عزاداری احمدیه زنجان به مدت ۱۱۰ دقیقه از شبکه اشراق و همزمان از شبکه استانی صدا پخش شد.

 قاب شبکه اشراقمدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: همزمان با تاسوعای حسینی نقاط مختلف استان زنجان، غرق در عزا و ماتم بود و مراسم و تجمعات مختلف و متنوعی با حضور گسترده و پرشور عزاداران و عاشقان اهل بیت (ع) با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

موسوی افزود:دسته عزاداری هیات موسی بن جعفر (ع) مسجد احمدیه زنجان که همه ساله در عصر تاسوعای حسینی مسیر مسجد احمدیه به سمت امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) را طی می‌نمود، امسال به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا انجام نشد و مراسم عزاداری این هیات در محوطه دبیرستان امیرکبیر برگزار شد.

او ادامه داد :صدا و سیمای مرکز زنجان نیز برای پوشش این مراسم با استقرار واحد سیار تلویزیونی مجهز به ۴ دوربین و ارسال تصاویربا کیفیت بالا از طریق خط فیبر نوری این مراسم حسینی را پوشش داد.

موسوی یاد آور شد:به منظور برقراری این ارتباط رادیو تلویزیونی همکاران واحد‌های مختلف مرکز از ساعات اولیه صبح فعال بودند.

او ادامه داد:عزاداری احمدیه زنجان بمدت ۱۱۰ دقیقه از شبکه اشراق و همزمان از شبکه استانی صدا پخش شد.
 
امروز هم  همکاران مرکز سعی و تلاش دارند  تا گوشه ای از ارادت پایتخت نشینان شور و شعور حسینی را از شبکه اشراق به تصویر بکشند. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.