خوش اقبال گفت:رعایت اصل بی طرفی و عدم جانبداری، در مرحله دوم انتخابات سرلوحه کار مدیران و مسؤولین برگزار کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و انتخابات استاندار کردستان در جلسه مشترک کمیسیون تبلیغات و ستاد امنیت انتخابات استان، که با محوریت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار، برگزار شد، با اشاره به سوابق درخشان این شهرستان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و مشارکت خوب مردم در برهه‌های مختلف تاریخی کشور، از اهالی محترم این حوزه انتخابیه خواست یکبار دیگر و اینبار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آراء خود را به صندوق‌های رای بیاندازند.

اوخاطر نشان کرد: از ابتدای شروع فرآیند‌های انتخاباتی، عزم و اراده همه مسؤولین استانداری بویژه استاندار محترم، بر رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و عدم جانبداری از هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی بوده که این امر در مرحله دوم نیز تداوم خواهد داشت.

خوش اقبال یادآور شد: به لطف خدا شاهد بودیم که انتخابات دور اول در سایه رعایت قانون، با کمترین مشکل سیاسی، امنیتی و یا حواشی بعد از انتخابات، برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در ادامه از ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات شهرستان بیجار، خواست رعایت دقیق قانون و دستورالعمل‌های انتخاباتی را به دقت مدنظر قرار دهند و تلاش کنند تا در همراهی با مدیریت فضای انتخابات، توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را معرفی و مطرح نمایند.

شایان ذکر است، شهرستان بیجار یکی از ۱۱ حوزه انتخابی در کشور است که روز جمعه ۲۱ شهریورماه، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.