معاون توسعه کتابخانه های استان کرمانشاه گفت: نشست تحلیل و بررسی کتاب ماجرای سوفیا با حضور ۱۷ دانش آموز برگزار می شود.

کریمی معاون توسعه کتابخانه های استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ گفت: کتاب ماجرای سوفیا  در اداره کل کتابخانه‌های عمومی با قلم دانش آموزان تحلیل و بررسی می‌شود.


او افزود: نشست تحلیل و بررسی کتاب ماجرای سوفیا (کتابی خواندنی و به یاد ماندنی) با قلم ۱۷ دانش آموز و با محوریت تاریخچه‌ای کوتاه از فلسفه در سیر تطوری اندیشه بشر در اداره کل کتابخانه‌های عمومی در روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه  ساعت ۱۰ صبح به رشته تحریر درمی آید.

کریمی با دعوت از اهل کتاب  برای حضور در این نشست فرهنگی  گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت حضور در این نشست نام و نام خانوادگی خود و عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۳۰۰۰۱۰۰۰۱۹ پیامک کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۸۲۱۴۷۲۴ امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تماس بگیرند.

او ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان فردای کشورمان هستند و باید برنامه های فرهنگی مطلوبی  تدارک دید توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی است  و هر برنامه ای که کودکان و دانش آموزان را به سمت مطالعه پیش ببرد می تواند گام موثری در ارتقاء فرهنگ جامعه باشد.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.