ادامه خدمت رسانی موکب شهرستان زرندیه تا اربعین حسینی

موکب محبین اهل البیت (ع) شهرستان زرندیه تا روز اربعین به عزاداران حسینی خدمات رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  خادمان موکب محبین اهل البیت (ع) شهرستان زرندیه از ابتدای ماه محرم مشغول به خدمات دهی به عزاداران حسینی هستند و  این خدمت رسانی تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

خدمت رسانی موکب شهرستان زرندیه تا اربعین حسینی

امین رضا پیوسته مسئول موکب محبین اهل البیت علیهم السلام شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار،گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک در این زمینه گفت: تهیه و توزیع بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم به صورت بسته بندی شده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تهیه و توزیع ماسک بهداشتی از جمله خدمت گذاری‌های این موکب به مردم شریف و عزاداران حسینی بوده است.

پیوسته افزود: تهیه و توزیع آب معدنی و نوشیدنی و  ضدعفونی محیط‌های برگزاری مراسمات از دیگر موارد خدمات رسانی خادمان موکب محبین اهل البیت علیهم السلام شهرستان زرندیه به مردم و عزاداران حسینی بوده است.

مسئول موکب محبین اهل البیت علیه السلام شهرستان زرندیه اضافه کرد: موکب محبین اهل بیت (ع) شهرستان زرندیه جهت خدمت گذاری عزاداران حسینی از ابتدای محرم امسال اقدام به خدمت رسانی کرده است و این حرکت جهادی و مردمی تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: عزاداران حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.