مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد؛

راه اندازی سامانه هوشمند نشت یابی در شرکت گاز استان ایلام

شمس اللهی گفت :سامانه بومی هوشمند نشت یابی آنلاین نصب و راه اندازی می شود.

عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت : در راستای بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین، صرفه جویی در زمان، کاهش تردد‌ها و تسریع در شناسایی نشت‌های خطوط و شبکه توزیع گاز، سامانه آنلاین هوشمند نشت یابی بر پایه دانش بومی در شرکت گاز استان ایلام خریداری، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او اظهار داشت: شناسایی نشت در شبکه و خطوط گاز در حداقل زمان ممکن و ارسال گزارش آن بصورت آنلاین، کاهش حوادث ناشی از نشت گاز، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه ای، جلوگیری از هدر رفت گاز، شناسایی نقاط پر ریسک شبکه و انشعابات و نیز کمک به پیش بینی و اخذ تمهیدات در حوزه پدافند غیر عامل از مزایای این سامانه است.

شمس اللهی تصریح کرد: در این سامانه مکان دقیق آسیب‌های وارده به شبکه و انشعابات شناسایی و ارجاع گزارش آن بصورت آنلاین برای مدیر سیستم و واحد‌های بهره برداری و نیز قابلیت ضمیمه نمودن فیلم و عکس از نشتی‌ها و پایش رفع آن‌ها بصورت آنلاین را دارا است.

او اظهار داشت: با استقرار این سیستم، کنترل و مدیریت بر آمار نشتی‌ها، مشخص شدن فراوانی و علل نشت بصورت علمی و دقیق پایش و مورد کنکاش قرار می‌گیرد و گام موثری در راستانی افزایش بهره وری و ارتقای کیفی فعالیت‌ها و خدمات دهی به مشترکین و کاهش هدر رفت گاز خواهد بود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.