مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام میراث فرهنگی اردبیل اختصاص یافت.

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام میراث فرهنگی اردبیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه بررسی طرح‌های اجرایی این اداره‌کل گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده ۵۰ میلیارد ریال اعتبار خارج از محل‌های استانی و ملی برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اختصاص یافته است.

او بیان کرد: این اعتبارات که توسط دولت برای پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافته، نقدی بوده و در راستای هزینه‌کرد آن طرح‌ها در این زمینه اولویت‌بندی خواهد شد و با تسریع در عملیات اجرایی آن‌ها تلاش می‌کنیم تا زمینه برای بهره‌برداری از آن‌ها را فراهم آوریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر استفاده از پیمانکاران قوی و توانمند برای اجرای طرح‌های این اداره‌کل گفت: این امر از مهمترین اصول بوده که باید مد نظر قرار گیرد چرا که نقش مهمی در اجرا و تکمیل طرح‌ها ایفا خواهد کرد.

فلاحی تکمیل سایت‌موزه شهریری مشگین‌شهر، احداث دروازه عالی‌قاپو، ساماندهی مرمت بقعه کلخوران، تکمیل و تجهیز موزه‌های استان و برخی پروژه‌های دیگر را از برنامه‌های مهم برشمرد و افزود: مهمترین اولویت تخصیص این اعتبارات تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ایجاد موزه‌های جدید خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.