رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: با مشارکت مردم نیک اندیش فارس ۸۶ طرح از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در دست اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس، بیان کرد: فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال ۸۱ آغاز شده که تاکنون ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور سوریه و عراق فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

او، تصریح کرد: یکی از اهدافی که بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است بازسازی بقاع متبرکه اهل بیت (ع) بوده که در این راستا با کمک خیران استان این ستاد تاکنون توانسته در ۸۵ طرح فعالیت مستمر داشته باشد و تا کنون ۸۶  طرح بزرگ از سوی این ستاد اجرایی شده است.

قاسمی ادامه داد: فعالیت این ستاد تنها به ساخت ضریح خلاصه نشده و این ستاد هم اکنون نیز در حال ساخت ۲۰ هزار متر مربع از صحن بقاع متبرکه است که با کمک خیران نیک اندیش استان فارس کار ساخت صحن حضرت زینب (س) به پایان رسیده و به زودی آماده بهره برداری می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس، افزود: در راستای ساخت صحن‌های بقاع متبرکه شاهد چالش‌هایی نظیر بالا بودن سطح آب در برخی از مناطق بوده ایم که در راستای برای برطرف کردن این مشکل نیز بیش از یک هزار و ۵۲۷ متر دیوار  از سوی این ستاد  ساخته  شده است.

انتهای پیام/ت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.