رئیس بسیج سازندگی استان فارس، گفت: همزمان با مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۲ میلیون بسته معیشتی در استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجتبی سرورزاده رئیس بسیج سازندگی استان فارس، بیان کرد: پیش‌بینی می‌ شود تا پایان ماه صفر که مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه به پایان می‌رسد، بسته‌های معیشتی توزیع شده میان آسیب‌دیدگان از کرونا در استان فارس به ۲ میلیون بسته برسد.

او، تصریح کرد: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه که از نیمه شعبان آغاز شده که تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ بسته معیشتی در سطح استان فارس با همکاری دستگاه‌ها، ارگان‌های مرتبط و سازمان بسیج سازندگی ساماندهی و از سوی نیرو‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت در سطح استان توزیع شده است.

سرورزاده، با اشاره به آغاز  مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان تا دهه سوم صفر، ادامه داد: بالغ بر ۳۳۰ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۷۰۰ جهیزیه، ۴ هزار و ۵۰۰ پوشاک مدرسه، ۱۱ هزار ست لوازم تحریر و ۷۸۰ هزار اطعام میان  خانواده های نیازمندان  در سطح استان تهیه و توزیع شد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس، افزود: میان ایجاد نشاط و انگیزه مردم برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و دیگر کمک‌های مومنانه ارتباط مستقیم وجود دارد.

او، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا آخر فاز سوم از مرحله دوم  رزمایش بزرگ کمک های مومنانه در مجموع دو میلیون بسته معیشتی تهیه و میان آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان در سطح استان فارس  توزیع شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار