نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع و معادن اردکان در حد انتظار به تعهدات اجتماعی خود عمل نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،   محمد رضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به لزوم توسعه متوازن، سلامت مردم، محیط زیست و آب و خاک به اندازه توسعه صنعتی، معدنی، رونق تولید و کسب و کار دارای اهمیت است.

او افزود: صنایع و معادن اردکان و در راس آن صنایع فولادی برخلاف تبلیغات و تصوری که در شهرستان ایجاد شده آن گونه که باید به تعهدات اجتماعی خود عمل نکرده اند.

دشتی اظهار داشت: آب شرب اردکان بعد از سال‌ها همچنان مطالبه اصلی مردم است.

او ادامه داد: سلامت و محیط زیست مردم اردکان به واسطه آلودگی صنایع دچار خطر شده است. از این رو گسترش فضای سبز از اولویت‌های امروز شهرستان است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مدیران ارشد صنایع فولادی و نیرو‌های کار این مجموعه‌ها از خارج استان تامین شده و شهرستان اردکان از این صنایع حتی در زمینه اشتغال و تولید ثروت آن گونه که باید خیری ندیده است.

او تصریح کرد: البته به دور از انصاف است که گفته شود صنایع هیچ منفعتی برای اردکان نداشته اند، به ویژه آنکه مدیر عامل جدید مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو، متعهد شده در زمینه فضای سبز و تامین آب شرب اردکان اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.