نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مسکن مهر بروجرد از سال‌های گذشته برجا مانده و اکنون نیز با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مسکن مهر بروجرد از سال‌های گذشته برجا مانده و اکنون نیز با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتفع می‌شود.

فاطمه مقصودی  در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر بروجرد که با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: نصب نشدن آسانسور، نبود فضای سبز، زیرساخت‌آموزشی، اسناد مالکیت و نبود خدمات شهری از جمله مشکلات مسکن مهر بروجرد است که باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

او با بیان اینکه بیشتر ساکنان مسکن مهر تمام دارایی خود را برای خرید و سکونت در این‌منطقه هزینه کرده‌اند، افزود: جمعیت بسیار بالایی در سایت مسکن مهر وجود دارد که رفع مشکلات آن‌ها باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نبود خدمات مناسب شهری در این منطقه را از مطالبات اصلی اهالی مسکن مهر دانست و بیان کرد: ساکنان مسکن مهر در مشکلات اداری راه و شهرسازی، تعاونی‌ها و شهرداری گرفتار شده‌اند و باید این معضلات به سرعت رفع شود.

مقصودی یادآور شد: وزارت راه وشهرسازی باید با تزریق اعتبار کافی برای تکمیل و تحویل اسناد مسکن مهر به متقاضیان و ساکنان آن اقدام کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.