عملیات ایزوگام ۱۵ هزار متراز سقف مدارس با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید با هدف مدیریت، کنترل و پیشگیری از بحران و همچنین ایمن سازی مدارس اجرا، و ۵۰ مدرسه شهرستان در مقابل رطوبت عایق شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مدیر آموزش و پرورش درمیان درحاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش کشور گفت: بازدید از مدارس، گند زدایی، برگزاری جلسه توجیهی راهبران آموزشی و تربیتی، مدیران ، معاونین و خرید ملزمات بهداشتی از مهم‌ترین اقدامات این مدیریت پیش از آغاز سال تحصیلی به شمار می‌رود.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای اطلاع رسانی و آموزش اولیا با مرکز بهداشت و درمان درمیان افزود: تهیه و توزیع به موقع کتب درسی، ارائه‌ی آموزش‌های لازم برای استفاده از سامانه شاد و نحوه تولید محتوا از دیگر اقدامات این مدیریت پیش از آغار سال تحصیلی هستند.

مقیمی تصریح کرد : هم اکنون جلسات شورای دبیران و معلمان، کارگاه‌های آموزشی، ارتباط راهبران آموزشی و تربیتی با مدیران مدارس به صورت غیر حضوری و بصورت ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

کمک ۷۰۰ میلیونی خیران شهرستان درمیان

مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به تولید ۱۵ عنوان محتوای الکترونیکی توسط معلمان درمیانی در آستانه آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: خیرین نیکو کار این شهرستان برای کیفیت بخشی به آموزش مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

او ادامه داد: به منظور صیانت از مرز‌های فرهنگی و ارزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طرح نماد در ۱۸۷ مدرسه و مشارکت ۱۲ هزار و ۹۱۵ دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در درمیان اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


مقیمی با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره آموزشی به میزان ۱۸ هزار ساعت برای یک هزارو ۲۰۰ فرهنگی مرزنشین، بیان کرد: اجرای ۹۰ دوره آموزش خانواده در مدارس، برگزاری طرح آینده سازان برتر و تجهیز ۵۰ مدرسه به اینترنت پرسرعت بخش دیگری از اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید را تشکیل می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان کسب بیش از ۱۰۳ رتبه برتر کشوری و استانی در مسابقات و جشنواره‌های مختلف را ارزشمند‌ترین دستاورد دانش آموزان مرزنشین دانست.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار