پیام مربوط به حکم تخلیه فوری ملک توسط مستأجران در آبادان مورد پیگیری خبرنگار ما قرار گرفت.

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دریافت پیام مبنی بر حکم تخلیه فوری ملک توسط مستأجران در آبادان، این موضوع برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.




متن پیام شهروندخبرنگار؛

حکم قانون است یا دیکتاتوری!
حکم تخلیه فوری مستاجرین در آبادان با حمایت رئیس دادگستری آبادان و دادستان آبادان در صورتی صادر می‌شود که از لحاظ قانونی نه می‌شود به آن اعتراض کرد و نه دادخواست تنظیم کرد فقط باید یک‌هفته‌ای اسباب و وسایلت را جمع کنی و راهی ناکجاآباد شوی و الان طبق این حکم اسباب و وسایلت را بیرون می‌ریزند و چه اهمیت دارد که ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که با تنفیذ مقام معظم رهبری مصوباتش حکم قانون است دستور عدم صدور حکم تخلیه مستأجر را تا یک سال صادر کرده است. مهم حکم قاضی است مهم اجرا قانون نیست در آبادان!


اجرا نکردن مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط دستگاه قضایی آبادان
با توجه به عدم صدور حکم تخلیه مستأجر در این ایام شورای حل اختلاف آبادان به صورت خودسر و لجام‌گسیخته احکام غیرقانونی تخلیه فوری مستاجرین صادر می‌کند. ممنون می‌شم پیگیری کنید. با تشکر

 


نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تخلیه فوری منازل توسط مستأجران در آبادان را در پیوند (لینک) زیر می‌کنید.

اقدامات دادگستری آبادان درمحدوده قانون
رئیس دادگستری شهرستان آبادان گفت: دادگستری آبادان خارج از محدوده قانون اقدامی نخواهد کرد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی معدنی
۱۳:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
البته شرایط مستاجرین قابل درک است لکن بنده خانه ای دارم که اجاره داده ام ، و به خاطر شرایط کار در شهرستان دیگر مستاجر بوده ام ، حال که با حکم شرکت به شهر خودم برگشته ام و قصد سکونت در واحد خودم را دارم در حالی که قرارداد مستاجرم تمام شده به من میگویند ایشان با قبول درصد افزایش اجاره بها قراردادش تمدید میشود و نمیتوانی بعد پایان قرارداد ایشان رابیرون کنی ، با زن و دو بچه آواره ام و در بازار خانه اجاره ای جدید به این قیمت پیدا نمیشود ، مسئولین هنگام تصویب قوانین فکر میکنند اصلا؟ نه مستاجرین راضی اند نه مالکین
Germany
رضا
۱۶:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام
احتراما چند روزه از افت سهام بورس در 20:30و شبکه خبر حتی بصورت زیرنویس چیزی اطلاع رسانی نمیشه مگر نه اینکه جناب آقای رئیس جمهور در زمان شاخص ۲میلیون مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس می فرمودند .
آخرین اخبار