رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به بهسازی بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه به عنوان قطب ترومای غرب کشور، گفت : این مرکز درمانی نقش مهمی در رسیدگی و درمان مصدومین حوادث مختلف ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به قطب بودن بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه در بخش ترومای غرب کشور، قدمت بالای آن موجب نارضایتی مراجعان در برخی بخش‌های این بیمارستان شده بود.

او گفت : بر این اساس و با توجه به حجم مراجعات بالا و اینکه ظاهر نامناسب بیمارستان موجب تاثیر نامطلوب آن بر روحیه مراجعان این بیمارستان بود، نوسازی و بهسازی کامل آن به صورت جدی در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

او افزود: با اجرای طرح بهسازی و نوسازی بیمارستان طالقانی، اکنون در وضعیت این بیمارستان تغییرات محسوسی صورت گرفته است و بخش‌ها و قسمت‌های بهسازی شده در آن از استاندارد‌های لازم برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: پارسال ۲ بخش ICU بیمارستان با ۲۸ تخت و بخش‌های آنکولوژی و سرطان بیمارستان بعد از نوسازی راه اندازی و هتلینگ ۲ بخش دیگر بیمارستان نیز همزمان با راهرو‌ها انجام شد.

مرادی ادامه داد: سالن غذا خوری بیمارستان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، رختشویخانه با ۷۰ درصد پیشرفت و جانمایی محل استقرار سی تی اسکن دوم بیمارستان نیز در حال اجرا است.

او افزود: بهسازی و نوسازی ۲ بخش دیگر بیمارستان نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و عملیات ساخت اورژانس جدید بیمارستان طالقانی نیز پس از طی مراحل لازم به زودی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

او گفت: با توجه به اینکه بیمارستان در حین بهسازی فعال است و پذیرش بیماران در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد این مساله با تمهیدات رئیس و مدیر بیمارستان تاکنون به نحو مطلوبی مدیریت شده است تا در ارایه خدمات لازم به بیماران خللی ایجاد نشود.

مرادی گفت: با وجود ادامه روند طرح بهسازی و نوسازی تعمیرات در بیمارستان و با توجه به شرایط موجود و افزایش نیاز به امکانات بیمارستانی در شیوع کرونا متاسفانه امکان تعطیلی کامل بیمارستان وجود ندارد و ممکن است محدودیت‌هایی در ارایه خدمات به بیماران در بخش‌های بیمارستان ایجاد شود که ضمن عذرخواهی از بیماران، از مردم می‌خواهیم در این زمینه با پرسنل همکاری لازم را داشته باشند.

او افزود: باید با تسریع در روند اجرای طرح بهسازی و نوسازی بیمارستان طالقانی و با اتمام کامل پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان ارایه خدمات مطلوب به بیماران را فراهم سازیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.