نمایشگاه «نماکتاب محرم» که حاصل خلق آثاری بامحوریت عاشورا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است در نگارخانه سوره حوزه هنری کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه «نماکتاب محرم» در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ افشین آزادی روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه گفت : محتوای نمایشگاه «نماکتاب محرم» برگرفته از کُتب نویسندگان کرمانشاهی است که توسط هنرمندان تجسمی تبدیل به آثاری فاخر با موضوع وقایع عاشورا و مصائب اهل بیت شده است.

او گفت : نمایشگاه نماکتاب باهدف تولید آثار هنری برگرفته از محتوای علمی است و هنرجویان با استفاده از آن ضمن آشنایی با مفاخر استان به خلق آثاری بدیع می‌پردازند.

او با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هیأت اندیشه و هنر حوزه هنری کرمانشاه همزمان با نمایشگاه افزود: برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت یاد شهدای عاشورا در نظر گرفته شده که می‌توان به قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز، مدیحه سرایی، ایراد سخنرانی توسط وعاظ برجسته با محوریت آشنایی جوانان نسبت به بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در خصوص مسایل مختلف، بیان صحیح و هدف اصلی قیام امام حسین (ع) و همچنین برگزاری نماز جماعت در محوطه حوزه هنری کرمانشاه اشاره کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.