امام جمعه کرمانشاه در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اجرای قانونی کار و درخواست‌های مردم تاکید کرد.

تاکید امام جمعه کرمانشاه به اجرای قانونی کاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر اجرای قانونی کار و درخواست‌های مردم تأکید کرد.

او گفت : باید اصلی‌ترین دغدغه دولتمردان خدمت صادقانه به مردم باشد، زیرا کار خیر، خیر به دنبال دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت و اهمیت خوش رفتاری با مردم، افزود: حتی اگر به لحاظ قانونی نشود کاری را برای مردم انجام داد، اما باید با حُسن خلق دل مردم را به دست آورد و موجب کدورت کسی نشد.

 در این دیدار حسین خوش‌اقبال، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اظهار خوشحالی از حضور در استان کرمانشاه، گزارشی از رزومه کاری خود در دوران خدمتش بیان کرد.

خوش‌اقبال خطاب به امام جمعه کرمانشاه افزود: حُسن رفتار و اخلاق جناب‌عالی در کنار مدیریت مدبرانه شما موجب وفاق و هم‌دلی در استان کرمانشاه شده است.

 حسین خوش‌اقبال پیش از این فرماندار چندین شهرستان استان کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کردستان و شهردار برخی مناطق تهران را در کارنامه کار خود دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.