سرهنگ کهزادی از اجرای طرح ویژه نظم بخشی به ترافیک از پانزدهم شهریور ماه همزمان با بازگشایی فیزیکی مدارس در معابر شهری خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به تصمیم آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی تدریجی مدارس در استان ایلام گفت: طرح ویژه ترافیکی پلیس به منظور تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا خواهد شد.

او افزود: تامین ایمنی دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی ، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان‌ها و آشنا کردن دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام بیان کرد: بر اساس قانون ، از تردد سرویس‌های مدارس بدون مجوز و همچنین بیش از ظرفیت مندرج در کارت خودرو جلوگیری به عمل خواهد آمد و با رانندگان خاطی برخورد می‌شود.

او در پایان از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تا حد امکان از سرویس مدارس به جای استفاده از خودروی شخصی برای حمل و نقل فرزندان استفاده کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.