سرهنگ کهزادی گفت: صدا و سیما مرکز استان ایلام می‌تواند با ساخت برنامه‌های متنوع و مستند به ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در دیدار با معاونت جدید اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز استان ایلام ضمن تبریک انتصاب ایرج مزارعی به عنوان معاون اطلاعات و اخبار مرکز صدا و سیمای ایلام گفت: صدا و سیمای مرکز استان و مشخصاً بخش خبر به دلیل مخاطبان نسبتاً گسترده ، از بالاترین ظرفیت برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ترافیک برخوردار است.

او از رفتار‌های غلط ترافیکی و تصادفات به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه یاد کرد و ادامه داد: صدا و سیمای مرکز استان می‌تواند با ساخت برنامه‌های متنوع و مستند از اوضاع ترافیکی و پخش آن در ساعاتی که مخاطبان وقت دیدن برنامه را دارند به ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان اقدام کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه این دیدار از همکاری صمیمانه کلیه واحد‌های صدا و سیمای مرکز به ویژه بخش خبر در انعکاس به موقع اخبار ترافیکی قدردانی کرد و ادامه داد: با اتکا به خداوند متعال و تشریک مساعی و همت والای مردم و مسئولین و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی ، فرهنگ صحیح رانندگی در جامعه توسعه و ارتقا یافته و فراخور شئونات این نظام مقدس و الهی باشد.

در ادامه این جلسه ایرج مزارعی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز ایلام از تلاش مستمر کارکنان راهور در انضباط بخشی به ترافیک و ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی معاونت خبر انعکاس زحمات و خدمات برجسته پلیس به مردم است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.