رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۸۱ پزشک متخصص برای کادر درمان استان جذب شده که فعالیت آن‌ها مهرماه امسال در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۸۱ پزشک متخصص برای کادر درمان استان جذب شده که فعالیت آن‌ها مهرماه امسال در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود.

محمدرضا نیکبخت روز چهارشنبه در جلسه معارفه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در این راستا پزشکانی همچون ۶ متخصص رادیولوژی شامل چهار زن و ۲ مرد، ۱۲ متخصص داخلی، هشت متخصص زنان، ۶ متخصص بیهوشی و متخصصان ارتوپدی، نورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، آسیب شناسی و چشم در استان مستقر می‌شوند.

او اظهار داشت: امروز آمار متخصصین لرستان حتی در شهر‌های کوچک رو به افزایش می‌باشد و با تلاشی که برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته صورت گرفته تاکنون ۱۵۷ پزشک متخصص برای کادر درمانی استان جذب شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: همچنین سهمیه جذب هیات علمی ۲۰ نفر بود که با رایزنی‌ها به ۳۶ نفر ارتقا یافت و با پیگیری‌هایی که برای بکارگیری هفت استاد دیگر در دست اقدام است جذب اعضای هیات علمی دانشگاه به ۴۳ نفر می‌رسد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات علی اکبر یاراحمدی، مریم کوشکی به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان منصوب شد.

در حال حاضر ۲۸۸ نفر عضو هیات علمی این دانشگاه هستند و برای رشته‌هایی همچون متخصص غدد و فوق غدد اطفال، جراحی و داخلی همچنان کمبود‌هایی وجود دارد.

همچنین حدود چهار هزار دانشجو در ۳۶ رشته دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مقاطع مختلف کاردانی تا تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.