مشکل کمبود اعتبار برای اجرای قطعات پروژه خرم‌آباد- پلدختر

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای اجرای قطعات پروژه راهسازی خرم‌آباد- پلدختر که در جریان سیلاب تخریب شد با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،رضا خالقی  اظهار داشت: محور جدید پلدختر - خرم آباد یک محور ایمن با فاصله مناسب از رودخانه است که در چهار قطعه با مطالعات پدافندی و محیط زیستی طراحی شده است.

او افزود: ۲ قطعه از این محور تا کنون انتخاب پیمانکار شده که قطعه نخست آن حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه چهارم که در روز‌های اخیر به وسیله وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن آغاز و رفع معارضان آن شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۲ قطعه دیگر محور جدید پلدختر - خرم آباد نیز در برنامه این اداره است که به مرور به مناقصه گذاشته می‌شود.

خالقی با بیان این که برای آغاز به کار تمام قطعات این پروژه مشکل تأمین اعتبار وجود دارد، افزود: تا کنون ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات لازم پروژه محور جدید پلدختر-خرم آباد تأمین شده و ۲ بانک سپه و ملی برای استفاده از مزایای ماده ۵۶ قانون الحاق قول مساعد دادند که منابع مناسبی به این پروژه تزریق کنند تا مابقی قطعات نیز به پیمان رفته و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

او  گفت: حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه در دست احداث محور جدید پلدختر -خرم آباد نیاز است.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.