عملیات ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در استان همدان برای محرومان با حضور معاون رئیس جمهور در روستای حاتم آباد کبودراهنگ آغاز شد.

آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکن روستایی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور درمراسم طرح ساخت مسکن محرومان استان همدان گفت: ۱۶ طرح تولیدی با ۳۰۰ میلیارد تومان و مسکن های روستایی امروز در استان همدان به بهره برداری می رسند.

او ادامه داد: امیدواریم اجرای این طرح‌ها در ۹ ماه به پایان برسد.

 نوبخت از آغاز ساخت این ۱۶ طرح واحد‌های  تولیدی در استان خبر داد و افزود: با راه اندازی این واحد‌های تولیدی برای ۱۹ هزار و ۲۶۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکن روستایی در استان همدان

عزیزالله مهدیان، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این مراسم گفت: تعدادی از خانواده ها به دلیل نداشتن آورده توان بازسازی مساکن خود را نداشتند و در خانه‌های آسیب پذیر زندگی می کردند و از پایان سال ۹۷  با کمک سازمان مدیریت برنامه و بودجه با تامین سهم آورده مردم از سوی دولت ، برای خانواده های محروم مسکن  های جدید ساخته شد.

او بیان کرد: خوشبختانه در ابتدای پارسال ۱۰۰ هزار  واحد تعیین تکلیف شده است و از این تعداد ساخت  بیش از ۲۲ هزار واحد به پایان رسیده و بقیه در حال ساخت است.

مهدیان ادامه داد:  ساخت همه واحد‌های مسکن روستایی ظرف مدت یکسال باید به  پایان برسند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به شرایطی که در استان همدان برای ساخت مسکن محرومان داریم این طرح‌ها را ۹ ماهه تکمیل و به مردم تحویل می دهیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.