رئیس مجلس شورای اسلامی از شهرستان‌های اندیکا، دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر بازدید می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین روز از بازدید‌های میدانی خود، از این ۵ شهر خوزستان دیدن می‌کند.

او در این بازدید‌ها با مشکلات و کمبود‌های این شهرستان آشنا و با مردم مناطق مختلف این شهرستان‌ها گفت و گو می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز در دومین روز از نظارت‌های میدانی خود در استان از شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز، رامشیر، ایذه و مسجدسلیمان دیدن کرد.

قالیباف بامداد سه شنبه از طریق فرودگاه آیت الله جمی آبادان وارد استان شد و در نخستین روز از بازدید‌های میدانی خود از شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان و بندر ماهشهر دیدن کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز برای نظارت میدانی از پروژه‌ پل میانرود و بازدید از منطقه محروم احمدفداله به این شهرستان سفر کرده  و به شهر میانرود از شهرهای اقماری دزفول رفت.

لزوم احداث پل میانرود دزفول

قالیباف گفت: علاوه بر ضرورت احداث این پل در حوزه پدافند غیرعامل، با تکمیل آن ۲ بخش رودخانه دز که سهم عمده معیشت، کار، زندگی و کشاورزی اهالی را برعهده دارد به یکدیگر متصل می‌شود و در جریان سیل فروردین ۹۸ خوزستان، احداث پل میانرود احساس می‌شد.

او ادامه داد: طبق گفته مسئولان، برای تکمیل این پل از اعتبارات استانی استفاده شده که نیازمند اعتبارات ملی است و  مشکلات مالی و مورد اختلاف با پیمانکار این پل باید دنبال، و تا ۲۰ ماه آینده این پل تکمیل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر پل، مسیر چهار بانده‌ای با ۱۴ کیلومتر نیز وجود دارد که کانال‌های آبیاری و زهکش‌های کشاورزی در حریم جاده قرار دارد که باید زهکش‌ها و کانال‌های آبیاری برداشته و دوباره احداث شوند تا امکان استفاده از جاده و پل فراهم شود. وی بر ضرورت تکمیل این پل و احداث جاده موردنظر تاکید کرد و گفت: شهرستان دزفول قطب کشاورزی منطقه است و با بهره‌برداری از این پروژه شاهد شکوفایی بیشتر کشاورزی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.