بر اساس آخرین کارشناسی به عمل آمده ۱۰۷ نقطه پُرتصادف در مازندران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه پارسال ۲۱۹ نقطه پرتصادف در جاده‌های استان شناسایی شد،گفت: بر اساس آخرین کارشناسی به عمل آمده امسال ۱۰۷ نقطه پُرتصادف در مازندران وجود دارد.

او افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران پارسال ۱۶۵ نقطه پُرتصادف در جاده‌های استان ایمن سازی گردید.

نجفی در ادامه به تیم کارشناسی شناسایی نقاط پر تصادف در استان اشاره و گفت: برای شناسایی نقاط پر تصادف در جاده‌های استان، کارشناسان پلیس راه و ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران حضور دارند.

او افزود: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی پارسال و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی گردیده که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف در ارتباط است.

نجفی گفت: دامنه فعالیت راهداران مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و نوع توپوگرافی استان و گردشگر پذیر آن وسیع بوده که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اجرای لکه گیری و روکش آسفالت، بهسازی و نگهداری از ابنیه‌های فنی، نصب جداکننده ها، رفع نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم وحفاظ، اجرای خط کشی اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان افزود: کاربران جاده‌ای جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌توانند مراتب را از طریق سـامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.