آیین افتتاح رسمی پویش مردمی مشهد حسینیه سید الشهدا در دبیرخانه دائمی این پویش، برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم آغاز پویش مشهد حسینیه سیدالشهدا(ع) گفت: راهبرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی مردمی کردن جریان تبلیغ در جامعه است.

او افزود: مردمی بودن جریان تبلیغ به دلیل داشتن حس مردمی بسیار اثرگذار است که می‌توان از طریق پویش‌های مردمی به حداکثر تاثیر و اثرگذاری در جامعه رسید.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: پویش کاملاً باید مردمی باشد نه دستگاهی، دستگاهی شدن پویش‌های مردمی آفت ادامه مسیر پویش‌ها هستند و برای دور ماندن از این آفت و مردمی ماندن پویش‌ها می‌توان از امکانات دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد.

حجت الاسلام صاحبقرانی به اهمیت رسانه در ترویج و همگانی کردن پویش‌های مردمی اشاره و بیان کرد : باید بتوان از امکانات رسانه استفاده کرد تا پویش‌هایی چون پویش مردمی مشهد حسینه سید الشهدا به حداکثر مشارکت مردمی رساند و نباید از این فضا غافل شد.این امر  نیازمند مشارکت رسانه‌ای به دلیل جایگاه مردمی آن است و این دیدگاه سبب می‌شود اثرگذاری و ترویج پویش‌های مردمی در جامعه بسیار گسترده‌تر شکل گیرد.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.