۱۵۰میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان اکباتان همدان اختصاص یافت.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان اکباتان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ۲۷۲ تخت‌خوابی اکباتان همدان اختصاص یافت.

محمدباقر نوبخت امروز در بازدید از بیمارستان اکباتان گفت: با توجه به اینکه بیمارستان اکباتان همدان، بیمارستان جایگزین است و نیاز‌های این استان و غرب کشور را برطرف می‌کند، باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

او اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته با پیمانکار، بخش کلینیک و بخش بستری آن تا پایان سال ۱۳۹۹ و کل بیمارستان تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت ادامه داد: طبق توافق دولت اعتبار مورد نیاز را باید تامین کند که میزان آن نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان است و با توجه به تعریف‌های صورت گرفته این میزان ممکن است به ۲۰ میلیارد تومان بیشتر و یا ۲۰ میلیارد تومان کمتر، افزایش یا کاهش یابد.

او اظهار داشت: این بیمارستان برای استان همدان بسیار اهمیت دارد و مهم است که در این دولت به بهره‌برداری برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: با عنایت به همت دولت برای تکمیل همه طرح‌های ناتمام و به ویژه تاکید رهبر معظم انقلاب، عملیات ساخت بیشتر طرح‌ها تا پایان دولت به پایان می‌رسد.

او ادامه داد: بر این اساس مرکز جامع سرطان همدان واقع در بیمارستان بعثت، در آبان ماه و نهایت تا انتهای فصل پاییز امسال و بیمارستان اکباتان نیز نهایت تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسند.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار