امام جمعه بروجرد گفت: پرستاران و کادر درمان مجاهدان خط مقدم جبهه سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حجت الاسلام علی حسینی امام جمعه بروجرد روز پنجشنبه در یادواره نخستین شهید سلامت لرستان که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، گفت: رشته پرستاری از حرفه‌های سخت و با فضیلت است و فضیلت‌های بزرگ پاداش‌های بزرگی دارند.

او اظهار داشت: فضیلت کار پرستاری با سایر کار‌ها قابل مقایسه نیست، پرستاران در کنار کادر پزشکی در روز‌های کرونا خدمات شایسته‌ای به جامعه ارایه داده و شهدای فراوانی تقدیم نظام نمودند.

امام جمعه بروجرد گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند، اگر یک شبانه روز بربالین بیماری پرستاری نمایی خداوند این پرستاران یک شبه را همنشین ابراهیم خلیل الله خواهد بود حال پرستاران ما ۶ماهه است بربالین بیماران شبانه روز خدمت رسانی می‌کنند و همه سختی‌ها را دور از خانواده تحمل می‌کنند.

حسینی ضمن قدردانی از پرستاران و تجلیل از مقام شامخ شهدای سلامت افزود: شهیده زهرا شیرویه در روز‌های سخت کرونا دور از خانواده بر بالین بینماران کرونایی حاضر و جان خود را در راه خدمت به همنوعان فدا کرد.

او افزود: سلامت محور اصلی توسعه و پیشرفت پایدار یک جامعه و راهی پویا برای رسیدن به بالاترین ابعاد شکوفایی و رشد و تعالی روحی، جسمی و معنوی انسان‌ها را در بر می‌گیرد.

امام جمعه بروجرد گفت: هر تلاشی که در زمینه سلامت و تندرستی انسان با الهام از رهنمود‌های حیات بخش اسلام صورت گیرد تلاشی است مقدس که می‌توان آن را مصداق روشنی از اعمال صالح فرد و عبادت‌های ثمربخش او به شمار آورد.

حسینی افزود: پیروزی بر بیماری کرونا فداکاری می‌خواهد و این ایثار تنها با تقدیم جان خلاصه نمی‌شود بلکه باید در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمانی را حمایت کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.