مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان از برگزار نشدن نماز جمعه این هفته در ۴ شهر کرمان، زرند، کوهبنان و پابدانا خبر داد.


حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: نماز جمعه این هفته در تمام استان به جز شهر‌های کرمان، زرند، کوهبنان و پابدانا برگزار می‌شود و به محض تغییر وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی یا زرد، نمازجمعه این شهر‌ها نیز بر پا خواهد شد.

او افزود: نماز جمعه تنها در مناطق قرمز برگزار نمی‌شود و در بقیه‌ی مناطق با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

او با بیان این‌که شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان تابع تصمیمات ستاد کرونا است بیان داشت: به جز ۴ شهر نام برده شده، نماز جمعه در سایر شهر‌های استان کرمان با رعایت فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی  برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه محیط برگزاری نماز جمعه و مصلا‌ها در شهر‌های تعیین شده برای حضور نمازگزاران ضدعفونی می‌شود، گفت: از نمازگزاران شهر‌های اعلام شده درخواست می‌شود ماسک، مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار